5,5 milionu Čechů navštíví YouTube každý měsíc
Reklama na YouTube vás dostane zákazníkům na oči. Za 3 kč.
Reklama na YouTube je výbornou náhradou televizní reklamy, případně její výkonný doplněk. Na rozdíl od TV, reklama na YouTube má plnou pozornost diváka. Využívá model platby za přehrání. Tedy za reklamu platíte až tehdy, když si z ní divák podívá více než 30 sekund. V případě videa kratšího než 30 sekund platíte za dokoukání do konce. Navíc prvních 5 sekund videa nelze přeskočit. Přestože cena přehrání 0,3 kč se nedá garantovat , dosud běžely všechny naše kampaně maximálně za 2,7 kč za přehrání.
Poznáte túto situáciu aj vy?
S tímto počtem uživatelů je YouTube výborným nástrojem šíření vašeho brandu. Nejde o reklamu, která přivede přímo objednávky, ale dá se využít i na remarketing uživatele, kteří například vložili zboží do košíku, ale objednávku neodeslaly.
YOUTUBE JE SILNÝ. VELMI SILNÝ.
Vezmeme váš web a urobíme z neho nový pilier vášho podnikania. Bez ohľadu na výšku vášho rozpočtu z neho dostaneme maximum. Zvyšujeme počet objednávok a meriame koľko vás stojí každý zákazník. Nerobíme úžasné reporty. Robíme úžasný výkon.
48% z nich jsou ženy a 52% muži
80% Čechů do 35 let navštíví YouTube každý měsíc
Jako takovou sílu zkrotit pro váš výkon?
YouTube reklama – TrueView – může být využita jako silný brandingových nástroj – no vyžaduje to rozpočet v řádech desetitisíců, spíše státisíců korun. Velmi výkonně můžeme reklamu na YouTube použít pokud využijeme největší výhodu videa – zasahuje náš primitivní mozek – Amygdalia , Která kontroluje naše emoce a tím výrazně upravuje náš rozhodovací proces. Vždyť při nákupu si jen racionálně zdůvodnit emoční rozhodnutí. A tedy prostřednictvím remarketingu ukážeme našim potenciálním zákazníkům, jak super by bylo kdyby měli náš produkt. No nebylo by fantastické, kdyby se vám na YouTube zobrazilo video ukazující zážitky a detaily auta, které jste si právě prohlíželi na stránce importéra?
Vytvořte emoce u vašich zákazníků a objednávku budou považovat za nejlepší rozhodnutí