Facebook má sofistikované nástroje na to, abyste vy prodávaly více.
Facebook není jen o „lajka“. V současnosti má 11 různých reklamních formátů a každý z nich má jiný cíl. A proto ani prodejní kampaně přinášející objednávky v e-shopu nejsou žádnou výjimkou. Už nejde jen o to, kolik lidí z vaší cílovky klikne, ale měříme konverze, generujeme potenciálních zákazníků, levně šíříme videa a promo aplikace pro mobily.
Sociální sítě jsou o komunikaci a reklama o prodeji. Když víte co děláte, tak vyděláváte.
Měříme, vyhodnocujeme, ladíme a znovu
Stanovíme si cíl a vybereme správné formáty
To nejhlavnější je vědět co chceme reklamou dosáhnout. Na základě cíle navrhneme formáty.
Zacílíme a spustíme
Vybereme správné publikum. Facebook má dokonalou demografii a je velký rozdíl, zda od cílovky chceme kliknutí nebo vyplnění formuláře na webu.
Měříme, vyhodnocujeme, ladíme a znovu
Jak kampaň běží, objevujeme stále lépe reagující publikum, které se zase po čase vyčerpají a tak dokola.
Podívejme se to spolu
CHCI ZDARMA NÁVRHPoznáte tuto situaci i vy?
Pokud má být online vaší základní marketingovou strategií, komplexní reklama na Facebooku je její nedílnou součástí. Silou Facebook reklamy je kromě propagace vaší Facebook stránky i silné cílení na produkty z nabídky vašeho e-shopu nebo služby. díky Facebook remarketing můžeme zacílit na lidi, kteří navštívili vaše stránky. Pokud ho uděláme dynamický, bude se jim na Facebooku zobrazovat reklama, která zobrazí právě ty produkty nebo služby, které si na webu dívali. Úžasné.
Jaká je cena reklamy na Facebooku a Instagram
Cena reklamních programů začíná na 192 € měsíčně. V této ceně získáte profesionálně vedenou kampaň, která plní své cíle. Dá se toho však udělat i víc. Viz náš ceník Management a ozvěte se ještě dnes abychom pro vás vybrali nejlepší možnost.