-->

Facebook máte na to, abyste komunikovali

Nemůžete na Facebook dávat jen své produkty a očekávat, že lidé se za vámi pohrnou. Musíte se jim líbit. Podle toho, co komunikujete. A jak.

Komunikace na Facebooku je o zážitku s produktem. Ne o tvrdém prodeji.

Na to, aby si lidé z Facebooku koupili váš produkt, musí vás mít rádi. Samozřejmě, dá se tam přímo prodávat, avšak ne všechno. Dá se tam však dokonale ukázat potenciálnímu zákazníkovi, že jste výborná firma s perfektním produktem, že vás vaši zákazníci mají rádi a záleží vám na nich . Budujete si základnu loajálních zákazníků, kteří čekají na vaše produkty, pracujete se svými brand ambasadory a vytváříte v nich dobrý pocit jen z toho, že si mohou koupit váš produkt. Na to, ale musíte vědět, jak s nimi komunikovat.

reagovat

definovat strategii

a cíle komunikace

plánovat komunikaci

aby to mělo smysl

reagovat

na výzvy, zprávy a komentáře

Poznáte túto situáciu aj vy?

Možná si říkáte, že jste již vyzkoušeli vše . Sdílíte obsah, který je pestrý, fanoušky bavíte i vzděláváte, no a aby to mělo i adrenalin, vymýšlíte zajímavé soutěže. Dosáhli jste určité číslo při základně fanoušků a pak to začalo stagnovat. Věříme, že víte, že i ty soutěže mají svá pravidla, a že byste měli zachovávat určitý poměr ve sdílení vlastního a externího obsahu. Tento příspěvek jste možná cielili příliš široce, no a tento jste mohli cílit pouze na ženy, které si produkty koupit chtějí.

PROMYŠLENÉ KAMPANĚ S OKAMŽITÝMI VÝSLEDKY A DLOUHODOBOU STRATEGIÍ

Slyšeli jste o rámci nebo strategii SEE-THINK-DO-CARE? Podle ní se k vašim divákům – zákazníkům přibližujeme podle toho, zda zjišťují, co potřebují (THINK) nebo zda jsou připraveni si objednat (DO). Takže nemusíte jen vyhrát ty, kteří jdou po ceně, ale tvoří své zákazníky během jejich nákupní cesty. Díky tomu se stanete e-shopem nebo službou, která lidem dává dobrý pocit z nákupu

Naši copywriteři sedí za vašimi Facebook

Vedle množství činností kolem vašeho businessu na ten Facebook jednoduše nemáte čas . Nebo na to máte lidi, své lidi, a ti tam občas zazdieľajú aktuální akci na produkt, zda článek, který se hodí k tématu služeb ve vašem portfoliu.

Externí pohled od našich copywriterů, kteří produkty žijí a na denní bázi sledují komunikaci na klientských stránkách, umí nakopnout i fanpage, při kterém ne a ne ty uživatele dovést ke klinutím na „líbí se mi to“.

Netvořte obsah „záběhu“, svěřte správu kampaně na specialisty, kteří vytvářejí měsíční strategie dle požadavků klienta a získaného social media know-how. Chcete následující měsíc prodat konkrétní produkt v konkrétním řetězci, nebo rozšířit mailovou databázi potenciálních zákazníků vaší služby? Uděláme to za vás a bude nás to bavit!

Takto komunikujeme na Facebooku my

Každý produkt, každá služba je specifická. Proto se každá komunikuje jinak. Každému klientovi šijeme komunikaci na míru a hlavně s cílem. Přečtěte si například o tom, jak jsme pro hotel zjišťovali proč tam vlastně lidé chodí. Viz výsledek: Vypněte reklamu, nám tolik komentářů stačí . A to jsme současně zvýšili počet fanoušků ze 7 000 na 10 000 během jednoho měsíce.

Někdy je cíl komunikace prozaičtější – jednoduše branding, fanoušci, engagement. Tedy dlouhodobá práce s publikem. A pak možná dosáhneme i 74% organický dosah (reach) . nebo zdvojnásobení fanoušků v průběhu tří měsíců. Toto je reálný stav dvou z našich Facebook stránek, které pro klienty komunikujeme.

Pojďte se socializovat. Dejte nám Like a nic vám neunikne.

[if lte IE 9]>

Vyžiadajte si nezáväzný návrh

Presne viete, čo potrebujete? Pošlite nám vašu predstavu, pripravíme vám nezáväznú ponuku. Neviete či je pre vás najlepší Google, Facebook alebo Instagram? Alebo potrebujete zlepšiť web? Zašlite nám adresu Vašich web stránok, pripravíme vám nezáväzný návrh.