Komunikace na Facebooku je o zážitku s produktem. Ne o tvrdém prodeji.
Na to, aby si lidé z Facebooku koupili váš produkt, musí vás mít rádi. Samozřejmě, dá se tam přímo prodávat, avšak ne všechno. Dá se tam však dokonale ukázat potenciálnímu zákazníkovi, že jste výborná firma s perfektním produktem, že vás vaši zákazníci mají rádi a záleží vám na nich . Budujete si základnu loajálních zákazníků, kteří čekají na vaše produkty, pracujete se svými brand ambasadory a vytváříte v nich dobrý pocit jen z toho, že si mohou koupit váš produkt. Na to, ale musíte vědět, jak s nimi komunikovat.
reagovat
definovat strategii
a cíle komunikace
plánovat komunikaci
aby to mělo smysl
reagovat
na výzvy, zprávy a komentáře
Poznáte túto situáciu aj vy?
Možná si říkáte, že jste již vyzkoušeli vše . Sdílíte obsah, který je pestrý, fanoušky bavíte i vzděláváte, no a aby to mělo i adrenalin, vymýšlíte zajímavé soutěže. Dosáhli jste určité číslo při základně fanoušků a pak to začalo stagnovat. Věříme, že víte, že i ty soutěže mají svá pravidla, a že byste měli zachovávat určitý poměr ve sdílení vlastního a externího obsahu. Tento příspěvek jste možná cielili příliš široce, no a tento jste mohli cílit pouze na ženy, které si produkty koupit chtějí.
Naši copywriteři sedí za vašimi Facebook
Vedle množství činností kolem vašeho businessu na ten Facebook jednoduše nemáte čas . Nebo na to máte lidi, své lidi, a ti tam občas zazdieľajú aktuální akci na produkt, zda článek, který se hodí k tématu služeb ve vašem portfoliu.
Externí pohled od našich copywriterů, kteří produkty žijí a na denní bázi sledují komunikaci na klientských stránkách, umí nakopnout i fanpage, při kterém ne a ne ty uživatele dovést ke klinutím na „líbí se mi to“.
Netvořte obsah „záběhu“, svěřte správu kampaně na specialisty, kteří vytvářejí měsíční strategie dle požadavků klienta a získaného social media know-how. Chcete následující měsíc prodat konkrétní produkt v konkrétním řetězci, nebo rozšířit mailovou databázi potenciálních zákazníků vaší služby? Uděláme to za vás a bude nás to bavit!
Takto komunikujeme na Facebooku my
Každý produkt, každá služba je specifická. Proto se každá komunikuje jinak. Každému klientovi šijeme komunikaci na míru a hlavně s cílem. Přečtěte si například o tom, jak jsme pro hotel zjišťovali proč tam vlastně lidé chodí. Viz výsledek: Vypněte reklamu, nám tolik komentářů stačí . A to jsme současně zvýšili počet fanoušků ze 7 000 na 10 000 během jednoho měsíce.
Někdy je cíl komunikace prozaičtější – jednoduše branding, fanoušci, engagement. Tedy dlouhodobá práce s publikem. A pak možná dosáhneme i 74% organický dosah (reach) . nebo zdvojnásobení fanoušků v průběhu tří měsíců. Toto je reálný stav dvou z našich Facebook stránek, které pro klienty komunikujeme.