Oprava: REKLAMA NA GOOGLE SE DÁ DĚLAT TAK ABYSTE BYLY MEZI PRVNÍMI
V první řadě je třeba si uvědomit, že první pozice pro některá klíčová slova neznamená automaticky maximální možný počet kliknutí. Vaši zákazníci hledají množství variant tzv. „Long-tail“ tedy konkrétních – specifických výrazů, které vaše klíčové slovo nemusí obsáhnout. Samozřejmě, těch pár hlavních klíčových slov bude nejsilnějších, ale vysoké pozice nikdy neznamenají vysoký profit. Pokud je přesto vaší prioritou zobrazovat se na vysokých pozicích v reklamě na Google , Máme pro vás řešení. Náš desetiletím prověřený program FIX jsme vyvinuli a léty upravili tak, aby splňoval jednoduše kontrolovatelné zobrazování na TOP pozicích a současně přinášel tak vysoký výkon, že to zaručeně pocítíte na počtu poptávek a telefonátů.
Dnes už ani FIX nic negarantuje. ale
pokud to nepůjde, o nic nepřijdete.
Vyhodnocovat a přidával
NAVRHNEME KLÍČOVÁ SLOVA
Na začátek uděláme bezplatný ceník a navrhneme nejlepší kombinaci podle naších 10 letých zkušeností
Stanovit přesné měsíční cenu
za klíčová slova na kterých jsme se dohodli. Tato cena může být již od 4.000Kč za celou kampaň a cenu dodržíme.
Vyhodnocovat a přidával
Během běhu kampaně hledáme klíčová slova abychom zvýšili výkon kampaní a přitom zaručujeme, že nemůže dojít k vyklikaním kreditu - prostě to bereme na sebe.
PODÍVEJME SE NA TO SPOLEČNĚ.
CHCI ZDARMA NÁVRHJAK JE MOŽNÉ, ŽE GOOGLE FIX FUNGUJE?
Vy se můžete kdykoliv spolehnout na pozice, my se postaráme o výkon kampaní, abyste vydělávali. Adwords funguje na principu pay-per-click, tedy na platbě za kliknutí. Každé kliknutí na každé pozici, pro každé klíčové slovo a pro každého inzerenta má jinou cenu. A právě tuto starost ve FIX-e necháváte na nás. Díky našemu dlouholetému know-how, propracovanému systému určování cen a množství nasbíraných dat velmi přesně odhadneme náklady na potřebný kredit i naši práci a vám účtujeme už jen celkovou cenu (předem pevně stanovenou). My se postaráme o to abychom splnili k čemu jsme se zavázali a současně vám dodaly nejen klíčová slova na pozicích, ale vždy co nejvíce kliknutí v určené ceně – a ne jen kliknutí, ale hlavně telefonátů nebo objednávek. Protože víme, že jen pokud budete s reklamou spokojeni, jen v tom případě s námi budete roky. Preistotu však zopakujeme, že se nedá garantovat určitá pozice ani reklamě. Prostě vás neudržíme trvale na první pozici. Ve FIX-e vedeme reklamy tak, aby zobrazovaly pro vybraná klíčová slova na čtvrté nebo vyšší pozici během celého dne.
Zní to hezky, ale co když to nevyjde?
I my jsme jen lidé a i když se to za 10 let stalo jen pár krát, přece někdy neodhadneme kampaň správně a doplatíme na to. Doslova. V tom případě hradíme veškeré náklady my až do konce zaplaceného období. Logicky v takto nastavené kampani nemůžeme pokračovat donekonečna a proto v takovém případě za vámi přijdeme s alternativními řešeními. Vy si však můžete být jisti, že vám kampaň nevypneme spíše, že ji nepreplatia o nic navíc ani že budete vypadávat z pozici.
FIX drží pozici i cenu pro vybrané
klíčová slova. A dělá výkon!
JAKÁ JE CENA REKLAMY NA GOOGLE V PROGRAMU FIX?
Cena závisí na tom, jaká klíčová slova použijeme. Reálné, některé mohou běžet i za 1000Kč na měsíc, ale tomu odpovídá jejich výkon. Do výpočtu ceny nám vstupuje mnoho parametrů, ale nejhlavnější je hledanost klíčové slova. Čili čím větší je po něm poptávka, tím vyšší bude pravděpodobně jeho cena a možný přínos pro vás. Ale pozor, pokud prodáváte například dveře, nebudeme vám doporučovat inzerovat na klíčové slovo „dveře“ ale raději na dvě: „interiérové dveře“ a „exteriérové dveře“, které budou dohromady levnější, ale přitom mnohem výkonnější, protože jsou konkrétnější. Proto vám musíme udělat návrh na míru a samozřejmě zdarma.